Piotr Żurkowski: z Performance Media do TikToka

Piotr Żurkowski z początkiem października rozpoczął pracę w polskim oddziale TikToka. Objął stanowisko partnerships managera - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Piotr Żurkowski w TikToku odpowiada za budowanie relacji z agencjami i z kluczowymi klientami, z takich branż jak e-commerce, rozrywka, gaming, elektronika, moda, finanse. Zajmuje się też planowaniem i zarządzaniem kampaniami.

Żurkowski do TikToka przeszedł z Performance Media, gdzie pracował jako sales manager. Spędził tam trzy i pół roku.

Wcześniej był business development managerem w HLV Group. Jest absolwentem prawa na Uniwersytecie Warszawskim.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały