PKP Intercity promuje się w telewizyjnej Dwójce miniserialem „Pociąg do podróży”

W niedzielę, 3 czerwca w TVP2 zadebiutował nowy miniserial PKP Intercity. Sześcioodcinkowy „Pociąg do podróży” widzowie zobaczą przed serialem „Rodzinka.pl”.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
PKP Intercity promuje się w telewizyjnej Dwójce miniserialem „Pociąg do podróży”

Produkcja jest kontynuacją wizerunkowej kampanii reklamowej PKP Intercity realizowanej od maja pod hasłem „Tysiące powodów do podróżowania”. Obejmuje spoty telewizyjne i radiowe, OOH, działania digital oraz wykorzystanie nośników własnych PKP Intercity. 

Podobnie jak w przypadku kampanii, w serialu główne role grają Michał Czernecki (tata) oraz Franek Kalinowski (syn Filip). Bohaterowie wspólnie podróżują po Polsce pociągiem PKP Intercity i spotykają na swojej drodze wielu nietuzinkowych pasażerów, m.in. aktorkę, z którą ćwiczą tekst, młodych ludzi jadących na festiwal muzyczny do Gdyni czy magika prezentującego im różne sztuczki. W serii zagrają ponadto m.in. Łukasz Garlicki, Anna Ilczuk  i Elżbieta Jarosik.

PKP Intercity chce podkreślić wygodę podróżowania taborem przewoźnika oraz pokazać możliwości różnorodnego spędzania czasu w trakcie podróży.

- Poprzez nową platformę komunikacji chcemy pokazać, że podroż może być nie tylko przemieszczaniem się z jednego miasta do drugiego, ale również ciekawą przygodą i dobrą okazją do tego, aby zrelaksować się, miło spędzić czas z rodziną czy nawiązać relacje, czasami z nietuzinkowymi współpasażerami – mówi Agnieszka Serbeńska, rzecznik prasowy PKP Intercity.

Kolejne działania w ramach platformy „Tysiące powodów do podróżowania” będą kontynuowane jesienią tego roku.

Za realizację kampanii „Tysiące powodów do podróżowania” odpowiadają Publicis Poland (kreacja i realizacja), Agencja Warszawa (działania w internecie) i Value Media (zakup mediów).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"