Play: 4,5 mln klientów na koniec roku, nowe umowy MVNO w 2011 r.

Spółka P4, operator komórkowej sieci Play, liczy, że w 2011 r. podpisze nowe umowy, na mocy których udostępni swoją infrastrukturę operatorom wirtualnym, poinformował prezes Jorgen Bang-Jensen w poniedziałek. Bang-Jensen podtrzymał też cele finansowe spółki na 2010 r.

masz / isb / pr
masz / isb / pr
Udostępnij artykuł:

„Mamy wielu zainteresowanych i prowadzimy z nimi rozmowy. Raczej nie podpiszemy już nic w tym zakresie w 2010 r., a raczej w przyszłym roku” – powiedział ISB prezes P4. Wcześniej P4 podpisało umowę z dostawcą telewizji kablowej Vectra, która rozpocznie działalność jako MVNO (wirtualny operator telefonii komórkowej) w oparciu o infrastrukturę sieci Play.

Bang-Jensen podkreślił, że pozyskiwanie MVNO jako partnerów to element strategii P4.

Prezes P4 podtrzymał też wcześniej ogłoszone plany biznesowe spółki na 2010 r., które zakładają, że osiągnie ona 2 mld zł przychodów i 4,5 mln klientów (aktywnych kart SIM).

„Na koniec II kw. mieliśmy ponad 4 mln klientów i powinniśmy wykonać plan. Jesteśmy też na dobrej drodze, żeby osiągnąć 2 mld zł przychodów w całym roku” – dodał Bang-Jensen. Zaznaczył, że docelowy udział Play w rynku może wynieść 15-20%,

W 2009 roku P4 miał 1,34 mld zł przychodów i 3,45 mln klientów na koniec roku.

Bang-Jensen poinformował też, że we wrześniu lub październiku spodziewa się odpowiedzi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) w sprawie ewentualnej zgody na założenie spółki joint-venture wspólnie z Centertelem – operatorem sieci Orange. Spółka ta miałaby wystartować w przetargu na pasmo 2,6 GHz.

masz / isb / pr
Autor artykułu:
masz / isb / pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały