Play z Agnieszką Dygant reklamuje darmowy internet w Formule Rodzina 4.0+ (wideo)

Zaczęła się kampania reklamująca darmowy pakiet internetu dostępny w ramach taryfy Formuła Rodzina 4.0+ w sieci Play. Akcję, w której bierze udział Agnieszka Dygant, przygotowały i realizują firmy Grandes Kochonos, Papaya Films, Artegence, Plej i MediaCom Warszawa.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania informuje, że w ramach obecnej promocji pakiet 25 GB internetu domowego - wraz z routerem WiFi - jest bezpłatny w ramach Formuły Rodzina 4.0+, drugiego wariantu oferty Rodzina 4.0 wprowadzonej przez Play z początkiem kwietnia br. (więcej na ten temat). Poprzednio ten pakiet kosztował 49,99 zł miesięcznie.

W reklamach oprócz dobrze znanej pary sprzedawców z punktu obsługi Play występuje Agnieszka Dygant, która razem z Kubą Wojewódzkim i Agnieszką Chylińską promowała już taryfy Formuła Rodzinka 4.0 (obejrzyj tamte spoty). Wcześniej tę ofertę reklamowali też Anna Przybylska i Paweł Małaszyński (zobacz szczegóły).

W I połowie br. cennikowe wydatki reklamowe Play (bez uwzględnienia internetu) wyniosły 184,46 mln zł, o 7,9 mln zł więcej niż rok wcześniej (według szacunków Kantar Media - zobacz dane wszystkich czołowych reklamodawców).

Obecna akcja reklamowa obejmuje przede wszystkim telewizję, internet i punkty sprzedaży Play.

Kreację kampanii przygotowała agencja Grandes Kochonos, spoty telewizyjne wyprodukował dom produkcyjny Papaya Films, a reklamy BTL przygotowała agencja Play. Za reklamy i działania w internecie odpowiada agencja Artegence, natomiast media zaplanował i kupił dom mediowy MediaCom Warszawa.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję