Plej z nową szefową projektów

Marta Makarow, specjalistka w dziedzinie organizacji i kreacji eventów, dołączyła do zespołu Plej i objęła stanowisko head of projects, wzmacniając kreatywne i produkcyjne kompetencje agencji.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Plej z nową szefową projektów

Marta Makarow ma wieloletnie doświadczenie w organizacji i kreacji eventów, które zdobywała, pracując dla takich firm jak Sound of Music, Allegro Agency, Focus Event, VES i MAKE Event. W trakcie swojej kariery współtworzyła duże wydarzenia dla czołowych marek, a także realizowała projekty telewizyjne, m.in. Paszporty Polityki czy Bestsellery Empiku. 

Marta Makarow w Plej

Marta Makarow realizowała się zawodowo w wielu różnych rolach, co pozwoliło jej zdobyć kompetencje kreatywne, jak i techniczne. Jako project manager w firmie VES, prowadziła projekty z zakresu technologii eventowej. Jako szefowa produkcji, a następnie dyrektorka kreacji w MAKE Event realizowała szereg eventów o zróżnicowanym charakterze, w tym także customizowane, stałe instalacje multimedialne w miejscach takich jak T-Mobile Data Center i Danfoss Polska.

– Cieszymy się, że Marta dołączyła do naszego zespołu. To specjalistka, która wnosi nie tylko bogate doświadczenie, ale także szeroką znajomość nowoczesnych rozwiązań technologicznych, co czyni ją idealnym wsparciem zarówno dla działu kreacji, jak i produkcji eventów. Jej kreatywność i świeże pomysły będą dla nas znaczącym wsparciem – mówi Anna Ufnal, event production director w Plej.
 

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały