Plush z chatbotem w Messengerze

W ramach działań wizerunkowych w social media marka Plush uruchomiła chatbota działającego w natywnej aplikacji Facebooka - Messengerze.

km
km
Udostępnij artykuł:

Fani marki Plush komunikują się w mediach społecznościowych głównie za pomocą video. Bardzo popularne są również pośród nich memy. Te trendy odzwierciedla styl komunikacji wykorzystany w zaprojektowanym dla marki chatbocie.

Za wdrożenie i opiekę kreatywną nad aplikacją odpowiada dom mediowy Vizeum Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki