Plush z chatbotem w Messengerze

W ramach działań wizerunkowych w social media marka Plush uruchomiła chatbota działającego w natywnej aplikacji Facebooka - Messengerze.

km
km
Udostępnij artykuł:

Fani marki Plush komunikują się w mediach społecznościowych głównie za pomocą video. Bardzo popularne są również pośród nich memy. Te trendy odzwierciedla styl komunikacji wykorzystany w zaprojektowanym dla marki chatbocie.

Za wdrożenie i opiekę kreatywną nad aplikacją odpowiada dom mediowy Vizeum Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"