PMPG Polskie Media ze wzrostem przychodów i większym zyskiem

Spółka PMPG Polskie Media w I kwartale br. zanotowała o jedną piątą wyższe przychody niż rok wcześniej. Miała też duży zysk netto na poziomie 1,3 mln zł.

lb
lb
Udostępnij artykuł:

Przychody PMPG Polskie Media w okresie od stycznia do marca br. wyniosły 14,707 mln zł i były o 18 proc. wyższe niż w analogicznym okresie ub.r.

- Wyższe przychody to przede wszystkim efekt wizerunkowej zmiany w tygodniku „Wprost”, który ma obecnie znacznie bardziej ekspercki charakter i przestał być kojarzony z kontrowersyjnymi materiałami. W ten sposób tytuł odzyskał zaufanie reklamodawców. Wzrost przychodów zanotował również tygodnik „Do Rzeczy” - podano w komunikacie.

Grupa odnotowała skonsolidowany zysk brutto na poziomie 2,52 mln zł wobec 75 tys. zł przed rokiem. Zysk netto wyniósł 1,322 mln zł podczas gdy rok wcześniej wynosił zaledwie 2 tys. zł.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/newsweek-znow-przed-polityka-wprost-o-61-proc-w-dol-w-lutym ##

Grupa PMPG Polskie Media podaje, że w I kwartale br. skoncentrowała swoje działania na odbudowie stabilnych podstaw finansowych spółki na poziomach z roku 2014 oraz przygotowaniu projektów kluczowych z punktu widzenia strategii rozwoju całej grupy. Do takich należy m.in. transformacja cyfrowa obu głównych tytułów oraz inwestycja w biznesowy kanał telewizji internetowej Inwestorzy.tv.

Jednocześnie wydawca pracuje nad projektem „Machina” w Stanach Zjednoczonych. Ma on obejmować działalność wytwórni muzycznej wprowadzającej na amerykański rynek artystów z Europy oraz portal machina.com.

- Ogromne procentowe wzrosty - zarówno na poziomie wyników firmy, jak i odzwierciedlone w kursie akcji - dają powody do zadowolenia. Przywracają spółce zdrowe fundamenty i perspektywę rozwoju z początku roku 2014. Paradoksalnie pokazują również, jak ogromny był dla spółki koszt afery taśmowej. Dzisiaj możemy się zająć przyszłością spółki, jej strategią i rozwojem. Nasza perspektywa jest pozytywna. Także  dzięki coraz większej świadomości konsumenckiej i wzrostowi patriotyzmu gospodarczego. Mamy nadzieję wpisywać się w strategię „dobre i polskie” - komentuje wyniki spółki Michał M. Lisiecki, prezes PMPG Polskie Media.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/gazeta-polska-cztery-razy-wiecej-z-reklam-w-gore-takze-w-sieci-i-do-rzeczy-w-dol-newsweek-i-polityka ##

Spółka PMPG Polskie Media jest właścicielem tygodników „Wprost” i „Do Rzeczy”, miesięcznika „Historia Do Rzeczy” oraz serwisów internetowych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu