Podwodny pub Carlsberga ostrzega przed piciem alkoholu i pływaniem łódką

Duński browar Carlsberg wraz z agencją kreatywną BCW Stockholm stworzył wyjątkową kampanię przypominającą Szwedom o niebezpieczeństwach picia alkoholu na morzu – instalując bar na dnie oceanu.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Podwodny pub Carlsberga ostrzega przed piciem alkoholu i pływaniem łódką
fot. Carlsberg

Bar „Don't Drink and Boat” ma 3,5 m szerokości i 2,5 m wysokości i jest w pełni wyposażony w ladę barową, stołki barowe, neony, lodówkę barową i krany. W jego ofercie jest jednak wyłącznie bezalkoholowe piwo.

Przez ograniczony czas w lipcu odwiedzający nadmorskie miasteczko Smögen (na szwedzkim zachodnim wybrzeżu) mogą oglądać podwodny bar, znajdujący się tuż za głównym molo. Będzie też okazja, aby zanurkować do baru na rundę piwa bezalkoholowego na dnie oceanu, pod okiem lokalnego klubu nurkowego.

- Jako wiodący browar i dystrybutor napojów alkoholowych ponosimy odpowiedzialność za sposób konsumpcji naszych napojów – powiedział Henric Byström, kierownik ds. komunikacji w Carlsberg Sweden.

W ostatnich latach wzrosła popularność piw bezalkoholowych. Carlsberg podaje, że Szwedzi wypijają rocznie 20 mln litrów tego rodzaju napoju.

- Dla tych, którzy nadal chcą napić się dobrego piwa nad jeziorem, jest duży wybór smacznego piwa bezalkoholowego. Tylko w Carlsberg Szwecja mamy obecnie w naszym portfolio 15 różnych piw bezalkoholowych - dodał Byström.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat