Point Group czasowo zawiesiła uruchomienie projektu Machina TV

Platforma Mediowa Point Group (PMPG) zawiesiła uruchomienie projektu Machina TV na czas rozmów z potencjalnymi partnerami.

masz / isb / pr
masz / isb / pr
Udostępnij artykuł:

"Uruchomienie kanału telewizyjnego jest jednym z elementów strategii PMPG, dlatego w oparciu o wszechstronną analizę niestabilnego rynku reklamowego, Emitent postanowił o podjęciu działań zmierzających do zaangażowania partnera branżowego w celu wzmocnienia kompetencji Spółki na rynku mediów telewizyjnych" - poinformowała spółka w komunikacie.

Spółka podała, że aktualnie zarząd prowadzi rozmowy z dwoma podmiotami posiadającymi znaczące doświadczenie na rynku telewizyjnym, zainteresowanymi budową wraz z PMPG, silnego brandu rozrywkowego w oparciu o markę "Machina". "Negocjacje te mogą potrwać do czwartego kwartału 2010 r." - czytamy dalej.

Spółka medialna Platforma Mediowa Point Group miała 2,76 mln zł skonsolidowanej straty netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w 2009 roku wobec 6,38 mln zł zysku rok wcześniej. Skonsolidowane przychody wyniosły 81,27 mln zł wobec 70,67 mln zł rok wcześniej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?