Point Group likwiduje projekt dla studentów

Platforma Mediowa Point Group (PMPG), która jest m.in. właścicielem tygodnika "Wprost", zamyka projekt medialny dla studentów.

masz / isb / pr
masz / isb / pr
Udostępnij artykuł:

Na projekt w ostatnim roku składały się: ogólnopolski magazyn studencki "?dlaczego", miesięczny dodatek pod tym samym tytułem do tygodnika "Wprost", portal dlaczego.com.pl, przewodnik wakacyjny "Dlatego!" oraz seria poradników "Sporootym" i serwis korba.pl.

"Dzisiaj, jako spółka giełdowa, patrzymy na rynek głównie przez pryzmat potrzeb konsumenckich i rentowności projektów"- powiedział prezes Michał Lisiecki.

Magazyn studencki "?dlaczego" był pierwszym tytułem, od którego prezes i główny akcjonariusz PMPG rozpoczął tworzenie firmy wydawniczej.

Spółka medialna Platforma Mediowa Point Group miała 1,46 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w I kw. 2011 roku wobec 3,74 mln zł straty rok wcześniej. Skonsolidowane przychody wyniosły 17,25 mln zł wobec 15,17 mln zł rok wcześniej.

masz / isb / pr
Autor artykułu:
masz / isb / pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]