Polacy słuchają radia codziennie, przed południem i w domu

Ponad połowa Polaków słuchających radia robi to w domu, wybierającw ciągu dnia jedną stację - pokazuje podsumowanie ubiegłorocznegobadania Radio Track. Przed południem radio jest popularniejszymmedium od telewizji.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

77 proc., czyli 23 mln, spośród Polaków w wieku 15-75 lat słucharadia codziennie, a tylko 5 proc. rzadziej niż raz w tygodniu -pokazuje podsumowanie ubiegłorocznego badania Radio Trackprzeprowadzanego w falach miesięcznych przez Millward BrownSMG/KRC. Przeciętny odbiorca słucha radia przez 280 minut w ciągudoby - najczęściej (52 proc. wskazań) jednej stacji, a niecorzadziej dwóch (24 proc.).

55 proc. słuchaczy odbiera rozgłośnie w domu, 25 proc. w pracy,a 16 proc. w samochodzie. Radio jest najpopularniejsze przedpołudniem i wczesnym popołudniem, natomiast wieczorem ustępujemiejsca telewizji.

Wśród polskich radiosłuchaczy kobiety i mężczyźni stanowiąpołowy. 36 proc odbiorców tego medium ma od 40 do 59 lat, 30 proc.- od 25 do 39 lat, 20 proc. - od 15 do 24 lat, a 14 proc. - od 60do 75 lat. Najwięcej słuchaczy (48 proc.) ma średnie wykształcenie,a nieco mniej - wyższe (19 proc.), zawodowe (17 proc.) lubpodstawowe (15 proc.).

Badania Radio Track były w ubiegłym roku realizowane przezMillward Brown SMG/KRC w miesięcznych falach, w których ankietyprzeprowadzono łącznie wśród 91 867 Polaków w wieku 15-75 lat.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu