Polacy wygrali w Google Online Marketing Challenge

Polscy studenci wygrali Google Online Marketing Challenge, jeden z największych na świecie konkursów związanych z marketingiem internetowym.

Wojciech Borowicz
Wojciech Borowicz
Udostępnij artykuł:

Zwycięski zespół to piątka studentów ze Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie: Piotr Wawrysiuk, Kamil Borkowski, Joanna Sakowska, Aneta Maliszewska oraz Łukasz Kanownik. Opiekunem grupy był doktor Tymoteusz Doligalski z Zakładu Wartości Klienta SGH. Polacy współpracowali z warszawską firmą Rowery Embassy, zajmującą się produkcją oraz sprzedażą rowerów typu beach cruiser. Zwycięska grupa w swojej konkursowej kampanii AdWords uzyskała 330-procentowy zwrot inwestycji.

Zespoły kwalifikują się do ścisłego finału na podstawie statystyk opisujących ich kampanię w AdWords. Zwycięzców z tej grupy wybiera jury, kierując się treścią przygotowanych przez drużyny raportów. Nagrodą główną w organizowanym przez Google konkursie jest wyjazd do siedziby firmy w Mountin View oraz laptopy dla wszystkich członków zespołu.

Google Online Marketing to konkurs dla studentów, w którym przez kilka miesięcy prowadzą oni kampanię reklamową w systemie AdWords dla wybranej przez siebie instytucji. Polacy już wcześniej wygrywali nagrody regionalne (dla całej Europy), ale tegoroczna edycja konkursu była pierwszą w historii, w której europejscy studenci zajęli pierwsze miejsce w skali globalnej.

Wojciech Borowicz
Autor artykułu:
Wojciech Borowicz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej