Znana jest data tegorocznej edycji Polsat SuperHit Festiwal

Siódma edycja Polsat SuperHit Festiwal w Operze Leśnej w Sopocie odbędzie się w maju i potrwa trzy dni. Na razie organizatorzy nie zdradzają, jakich artystów będzie można zobaczyć na żywo.

ram
ram
Udostępnij artykuł:

Polsat SuperHit Festiwal to impreza muzyczna organizowana przez jedną z największych stacji telewizyjnych w Polsce. Tegoroczna, siódma edycja potrwa trzy dni. Impreza odbędzie się w dniach 20 - 22 maja (piątek - niedziela). Polsat SuperHit Festiwal 2022 tradycyjnie zorganizowany zostanie w Operze Leśnej w Sopocie.

Jak przekonują organizatorzy, podczas festiwalu Telewizji Polsat widzowie usłyszą "najlepsze i najpopularniejsze przeboje polskiej muzyki oraz zobaczą ulubionych wykonawców". Dwa pierwsze dni to występy artystów muzycznych, a trzeciego dnia imprezy zaplanowano spotkania z najlepszymi polskimi kabaretami (pod nazwą Sopocki Hit Kabaretowy).

"Formuła Polsat SuperHit Festiwal uwzględnia wszystkie najnowsze trendy dystrybucji muzyki, czyli zarówno sprzedaż płyt, najczęściej grane utwory w radio, jak i płatną oraz bezpłatną dystrybucję muzyki w internecie oraz na urządzeniach mobilnych. Po prostu SuperHity, czyli najpopularniejsza muzyka w Polsce. Artystów wybraliśmy uwzględniając wszelkie dostępne we współczesnym świecie formy dystrybucji muzyki" - informują organizatorzy. Na razie Telewizja Polsat nie podaje żadnych szczegółów związanych z Polsat Superhit Festiwal 2022.

Sukces zeszłorocznej edycji festiwalu

Polsat Superhit Festiwal odbywał się co roku - od 2015 do 2019 r. Zastąpił Sopot TOPtrendy Festiwal, który był organizowany w latach 2003-2014. W maju 2020 r. miała się odbyć szósta edycja imprezy, ale z powodu pandemii COVID-19 widowisko zostało przeniesione na kolejny rok. Gwiazdami zeszłorocznej edycji imprezy były zespoły Bajm, Enej i Maneskin (zwycięzcy ubiegłorocznej Eurowizji). Polsat Superhit Festiwal odbył się 25 i 26 czerwca 2021 r.

Szóstą edycję imprezy oglądało średnio 1,85 mln widzów, o 390 tys. mniej niż poprzednią odsłonę z 2019 r. Taki wynik przełożył się na 17,95 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, a 17,79 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 17,70 proc. w grupie 16-59 (dane: Nielsen Audience Measurement). Polsat w trakcie nadawania swojego festiwalu był zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego, a wpływy z reklam wyniosły 9,88 mln zł.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami