Polska Akcja Humanitarna klientem K2

Do grona klientów projektowych agencji K2 dołączyła fundacja Polska Akcja Humanitarna. Zadaniem agencji będzie wsparcie PAH w realizacji kampanii fundraisingowej, planowanej na koniec 2020 roku.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Polska Akcja Humanitarna klientem K2

Kampania PAH realizowana pod hasłem „Jesteśmy w tym razem” ma za zadania pokazać także realny wpływ darczyńców organizacji na poprawę losu osób dotkniętych kryzysem humanitarnym.

W ramach współpracy Agencja K2 wypracowała strategię mediową oraz koncept kreatywny. K2 odpowiada także za samą realizację działań digital, w tym płatną komunikację w mediach społecznościowych oraz niestandardowe działania influencerskie.

- Celem kampanii, która rozpocznie się w połowie listopada, jest zbiórka funduszy na działania statutowe PAH – mówi Maria Bonarowska, specjalistka ds. marketingu PAH. - Dzięki uzyskanym środkom, możliwa będzie pomoc osobom cierpiącym w wyniku kryzysów humanitarnych, spowodowanych konfliktami zbrojnymi i katastrofami naturalnymi, a także przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu - dodaje.

Po trzech kwartałach przychody grupy wzrosły o 9 proc. do 83,2 mln zł. Zysk operacyjny wyniósł 5,8 mln zł zysku wobec 2,2 mln zł straty operacyjnej w okresie trzech kwartałów 2019 roku. Zysk netto wyniósł 3,84 mln zł wobec 2,2 mln zł straty przed rokiem.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej