Polski Bank Komórek Macierzystych chce zatrudnić agencję

Polski Bank Komórek Macierzystych planuje kampanię informacyjno-edukacyjną, której celem będzie wzrost świadomości wykorzystania komórek macierzystych. Obecnie zaprasza agencje do składania ofert w związku z planowanymi działaniami - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Polski Bank Komórek Macierzystych chce wybrać agencję, która zajmie się przygotowaniem kampanii informacyjno-edukacyjna poświęconej usłudze Konsorcjum ABC Theraphy- Life Potential w mediach. Jej celem ma być wzrost świadomości wykorzystania  komórek  macierzystych tkanki tłuszczowej i ich wykorzystania w medycynie.

Kampania ma być skierowana do kobiet i mężczyzn w wieku 45-55 lat, w dobrej sytuacji materialnej, mieszkających w miastach powyżej 200 tys. mieszkańców (lub w tak zwanych „sypialniach” przy dużych miastach), zainteresowanych dbaniem o zdrowie i urodę, korzystających również wcześniej z zabiegów medycyny estetycznej.

Zaplanowane w mediach działania mają skupiać się głównie na budowaniu świadomości wykorzystania komórek  macierzystych tkanki tłuszczowej w  medycynie regeneracyjnej.

Wybrana agencja zajmie się przygotowaniem pełnego planu strategii dotarcia do grupy docelowej przy wykorzystaniu zarówno mediów tradycyjnych, jak i internetowych. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję