Pomysł na kuchenny ścisk w reklamie Castoramy (wideo)

Do emisji trafiła kolejna reklama z kampanii sklepów Castorama realizowanej pod hasłem „Razem damy radę”. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy marketingowe 2012 Agency, Papaya, Televisor i Mindshare.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Pomysł na kuchenny ścisk w reklamie Castoramy (wideo)

Spot pokazuje, jak wskutek niewielkiej przestrzeni w kuchni ojciec i syn mają wielkie problemy, kiedy starają się przygotowywać jednocześnie jedzenie. Rozwiązaniem tej sytuacji okazuje się kupienie w Castoramie nowego zestawu mebli i przearanżowanie przestrzeni kuchennej.

To kolejna odsłona kampanii pod hasłem „Razem damy radę” prowadzonej od początku br. Reklamy mają podkreślać, jak z pozoru niewielkie zmiany wprowadzone w domu bądź mieszkaniu mogą pozytywnie wpłynąć na życie mieszkających tam osób.

 

Działania reklamowe obejmują m.in. telewizję, internet, radio, outdoor oraz punkty sprzedaży.

Strategię i kreację kampanii przygotowała 2012 Agency. Produkcją nowego spotu zajął się dom produkcyjny Papaya, a postprodukcją - Televisor. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?