"Privateering" - nowy album Marka Knopflera

3 września ukaże się wydawnictwo "Privateering" Marka Knopflera.

mniej / megafon.pl / zero
mniej / megafon.pl / zero
Udostępnij artykuł:

Będzie to pierwszy dwupłytowy album w dyskografii byłego lidera Dire Straits. Płyta zawiera dwadzieścia utworów nagranych w British Grove Studios w Londynie. Za produkcję płyty odpowiedzialny jest wokalista i gitarzysta we współpracy z Guyem Fletcherem i Chuckiem Ainlayem.

Oto tarcklista:

CD 1:

"Redbud Tree" "Haul Away" "Don't Forget Your Hat" "Privateering" "Miss You Blues" "Corned Beef City" "Go, Love" "Hot Or What" "Yon Two Crows" "Seattle"

CD 2: "Kingdom Of Gold" "Got To Have Something" "Radio City Serenade" "I Used To Could" "Gator Blood" "Bluebird" "Dream Of The Drowned Submariner" "Blood And Water" "Today Is Okay" "After The Beanstalk"

W studiu Knopflera wspomagali Kim Wilson (harfa - the Fabulous Thunderbirds), Tim O'Brien (mandolina), wokalistka The Wailin' Jennys - Ruth Moody, Paul Franklin (elektryczna gitara hawajska), Phil Cunningham (akordeon), Richard Bennett (gitara), Jim Cox (fortepian), Guy Fletcher (klawisze), John McCusker (skrzypce), Mike McGoldrick (flet), Glenn Worf (bas) oraz Ian Thomas (perkusja).

Poprzednie solowe dzieło szkockiego muzyka to "Get Lucky" z września 2009 roku.

mniej / megafon.pl / zero
Autor artykułu:
mniej / megafon.pl / zero
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sephora łączy siły z Mariah Carey w świątecznej kampanii „Give Something Beautiful”

Sephora łączy siły z Mariah Carey w świątecznej kampanii „Give Something Beautiful”

Nie żyje były szef Oceanic. Zginął podczas wakacji

Nie żyje były szef Oceanic. Zginął podczas wakacji

"Dokarmiamy. Na zdrowie!" – kampania edukacyjna marki Turdus

"Dokarmiamy. Na zdrowie!" – kampania edukacyjna marki Turdus

Interia promuje się hasłem "Wszystko, co ważne — teraz"

Interia promuje się hasłem "Wszystko, co ważne — teraz"

Tańszy telewizor za wsparcie dla potrzebujących. Nowa akcja MediaMarkt

Tańszy telewizor za wsparcie dla potrzebujących. Nowa akcja MediaMarkt

Sokół i Pazdan w nowej kampanii STS

Sokół i Pazdan w nowej kampanii STS