Pro-Creation promuje w sieci reklamę Ibuprom MAX

Agencja interaktywna Pro-Creation zrealizowała dla leku Ibuprom MAXprojekt internetowy jako wsparcie emitowanej kampanii reklamtelewizyjnych "Mount Everest".

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Obecnie w telewizji emitowana jest kampania reklamowa lekuIbuprom MAX, której motywem przewodnim jest zdobycie najwyższejgóry świata przez czwartą Polkę w historii, Agnieszkę Kiela-Pałys.Warszawska agencja interaktywna Pro-Creation stworzyła narzędziainternetowe mające na celu wsparcie kampanii TV.

Emitowana kampania leku zakładała dwie długości spotówreklamowych - 45 i 90 sekundowe. Klient chciał przed emisjądłuższego spotu zaprosić do jego obejrzenia możliwie wielutelewidzów. Agencja Pro-Creation przygotowała video billboardyinternetowe oraz serwis internetowy - został on uruchomiony 5sierpnia - poświęcony bohaterce spotu. Serwis, poza materiałamiwideo z kampanii TV, prezentuje sylwetkę Agnieszki Kiela-Pałys,galerie z wyprawy oraz dodatkowy kontent.

Pro-Creation zrealizowała projekt na podstawie bezpośredniegozamówienia. Spółka w przeszłości realizowała dla marki Ibuprom inneprojekty.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK