Program Lojalnościowy Liptona

TequilaPolska i Sales Link przygotowały i realizują Program Lojalnościowy "Graj w oczko" dla Lipton - marki Unilever

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Akcja rozpoczęła się 27 kwietnia i potrwa do 29 maja. Celem prowadzonych działań jest wzrost sprzedaży produktów marki Lipton w hipermarketach Carrefour.

W ramach akcji TequilaPolska  przygotowała kreację programu lojalnościowego dla marki Lipton oraz materiały POS, natomiast realizacją zajął się Sales LINK. Działania prowadzone będą w 30 hipermarketach Carrefour.

Zadaniem dla Agencji jest skłonienie konsumentów do zakupu różnych wariantów herbaty Lipton, nie tylko Yellow Label Tea oraz zachęcenie do spróbowania nowych herbatek egzotycznych i funkcjonalnych. Celem działań jest również budowanie lojalności do marki. Akcja skierowana jest do kobiet w wieku 24-45 lat, mieszkanek dużych miast, zwykle pracujących zawodowo oraz do rodzin i 1-osobowych gospodarstw domowych.

W ramach Programu Lojalnościowego "Graj w oczko", aby odebrać nagrodę należy zebrać 21 punktów (oczko). Punkty są przyznawane za zakup herbat Lipton. Nagrodami w akcji są: rękawica izolująca do gorących naczyń, korkowa podkładka pod talerz oraz filiżanka ze spodkiem. Uczestnicy programu na podstawie paragonu potwierdzającego zakup herbat w trakcie trwania promocji mogą odebrać  nagrody w In-Medio, które znajdują się w 21 Carrefourach. W pozostałych hipermarketach Carrefour po odbiór nagrody należy zgłosić się na stoiska gratisujące za kasami (od piątku do niedzieli).

Na potrzeby akcji TEQUILAPolska przygotowała różnorodne materiały POS dla Carrefour: plakaty, listwy cenowe, owijki paletowe, ulotki + dyspensery montowane na owijce paletowej na końcówce regału oraz ogłoszenie w gazetce Carrefour. W sklepach In-Medio  o promocji informują plakaty, a obsługa wyposażona została w t-shirty z logo promocji.

Unilever należy do kluczowych klientów TEQUILAPolska. Agencja współpracuje  z Unileverem już od 1998 roku prowadząc działania BTL w zakresie obsługi marki Knorr, Helmann's, Lipton.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style