„Dzień dobry TVN” wyprzedziło „Pytanie na śniadanie” w czerwcu

Największą oglądalność spośród programów śniadaniowych w czerwcu br. miało „Dzień dobry TVN”, które wyprzedziło „Pytanie na śniadanie”. Wszystkie morning-shows zanotowały spadki widowni - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Dzień dobry TVN” wyprzedziło „Pytanie na śniadanie” w czerwcu
fot. TVN

W czerwcu 2020 roku średnia oglądalność „Dzień dobry TVN” wyniosła 418 tys. osób przy 8,08 proc. udziału w rynku telewizyjnym w grupie 4+ - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl. „Dzień dobry TVN” w czerwcu br. oglądać można było codziennie o godz. 8.00.

Magazyn TVN miał o 14 tys. widzów mniej niż rok wcześniej (najmniejszy spadek wśród wszystkich magazynów). Na pozycję lidera oglądalności wśród morning-shows awansował z miejsca drugiego.

Na drugie miejsce spadło „Pytanie na śniadanie”, które w analizowanym okresie przyciągało przed telewizory średnio 397 tys. osób, co przełożyło się na 7,91 proc. udziału. Rok wcześniej magazyn TVP2 śledziło 475 tys. widzów (przy udziale wynoszącym 10,37 proc.), co oznacza spadek o 78 tys. oglądających (największy w zestawieniu). W czerwcu br. „Pytanie na śniadanie” rozpoczynało się o godz. 8.00, a w czerwcu ub.r. startowało o 7.55.

Trzeci był magazyn „Nowy dzień z Polsat News”, który niezmiennie pokazywany jest w Polsacie codziennie o godz. 6.00. W czerwcu 2020 roku jego widownia wyniosła 272 tys. osób, a jego udział - 9,72 proc. (najwyższy spośród wszystkich analizowanych programów). Program względem analogicznego okresu rok wcześniej stracił 53 tys. widzów. „Nowy dzień z Polsat News” można równolegle również oglądać w newsowym kanale Telewizji Polsat.

grafika

Coraz większa przewaga „Dzień dobry TVN” w 16-49

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 będący liderem zestawienia magazyn „Dzień dobry TVN” w czerwcu br. miał 196 tys. widzów (względem analogicznego okresu ub.r. spadek o 1 tys. oglądających).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/justyna-pochanke-odchodzi-piotr-krasko-nowy-prowadzacy-fakty-dlaczego-komentarze,7170507193738881a ##

Drugie też było „Pytanie na śniadanie” (spadek o 43 tys. do 149 tys. oglądających), a trzeci - „Nowy dzień z Polsat News” (w dół o 23 tys. do 110 tys.).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały