Przed zakupem sprzętu komputerowego Polacy patrzą na ich ceny

Trzech na czterech klientów kupuje sprzęt komputerowy i RTV/AGD w sklepach stacjonarnych. Popularność e-sklepów zwiększa się, a najważniejszą cechą przy wyborze produktu wciąż pozostaje dobra cena - wynika z badania ARC Rynek i Opinia.

łb
łb
Udostępnij artykuł:
Przed zakupem sprzętu komputerowego Polacy patrzą na ich ceny

Sklepy internetowe jako miejsce zakupów sprzętu RTV/AGD i komputerowego wskazało 28 proc. badanych. Sklepem, w którym klienci najczęściej dokonują zakupów (internetowo i stacjonarnie) jest RTV Euro AGD.

grafika

Najważniejszym kryterium wyboru miejsca zakupu sprzętu RTV/AGD i komputerowego jest przede wszystkim cena. Ważnym czynnikiem jest też dostępność poszukiwanego produktu. Klienci zwracają uwagę również na bliskość położenia sklepu stacjonarnego, a w przypadku sklepu stacjonarnego ważne jest dla nich zaufanie.

 

grafika
grafika

 

 

Badanie zostało zrealizowane przez ARC Rynek i Opinia metodą ankiety internetowe (CAWI) wśród członków panelu internetowego epanel.pl. Respondentami były osoby, które w ciągu ostatniego roku kupiły produkty z kategorii RTV/AGD/sprzęt komputerowy lub w ciągu najbliższego roku zamierzają kupić taki sprzęt, N=501.  Badanie realizowano w czerwcu br.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK