Publink ma trzech nowych klientów

Agencja public relations Publink rozpoczęła współpracę z firmami Casa dei Bambini - Warsaw Montessori School, Mostostal Invest, Farm Frites Poland SA

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Agencja PUBLINK rozpoczęła stałą współpracę z firmą Farm Frites Poland SA, w zakresie działań public relations. Do jej zadań będzie należeć realizacja działań promocyjnych, związanych z jubileuszem 10-lecia istnienia firmy na polskim rynku, a także działania mediowe.

"...W związku z zainteresowaniem mediów i dalszym rozwojem istniejących już przedszkoli Casa dei Bambini Montessori oraz wrześniowymi planami otwarcia - tym razem szkoły podstawowej - prowadzonej również metodą Montessori, podjęłam decyzję o współpracy z PUBLINK. Mam nadzieję, że wspólnie uda nam się szerzej przedstawić - alternatywną wobec tradycyjnych sposobów - ideę nauczania dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym..." - mówi Małgorzata Tarnowska, dyrektor Warsaw Montessori School.

Agencja PUBLINK podpisała również umowę z firmą Mostostal Invest na realizację projektu działań public relations. W ramach umowy agencja zorganizuje cykl spotkań prasowych, poświęconych sytuacji polskiego rynku deweloperskiego obecnie oraz po wejściu Polski do Unii Europejskiej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu