Motywujące słowa w kampanii promującej turniej Tymbarku (wideo)

Ruszyła telewizyjna kampania promująca piłkarski turniej dla dzieci o Puchar Tymbarku. Akcję promocyjną przygotowały Scholz & Friends, Starcom i BrandBackup.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Motywujące słowa w kampanii promującej turniej Tymbarku (wideo)

30-sekundowy spot pokazuje codzienne treningi i przygotowania najmłodszych piłkarzy, którzy rywalizują o Puchar Tymbarku. Motywem przewodnim reklamy są motywujące słowa kierowane w stronę małych zawodników.

Od 2015 roku ambasadorem turnieju jest reprezentant Polski Arkadiusz Milik, na co dzień grający w SSC Napoli. Piłkarz występuje w kampanii w ramach tej współpracy.

Spot emitowany jest w największych stacjach telewizyjnych oraz na platformach VOD i na YouTube. Kampanię wspierają PR, współpraca z influencerami, a także działania w digitalu i social mediach. Dodatkową promocję stanowią materiały POS oraz aktywności w przestrzeniach sklepowych.

Za kreację odpowiada Scholz & Friends, a za materiały POS BrandBackup. Media kupił i zaplanował Starcom.

„Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku” jest organizowany od 12 lat przez Polski Związek Piłki Nożnej. Od początku rozgrywek ich sponsorem jest marka Tymbark (Maspex Wadowice).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?