Pudelek z mniejszą przewagą nad Plotkiem, mocno w górę sekcje o2.pl i Radiozet.pl

Wśród serwisów o tematyce show-biznesowej liderem jest Pudelek.pl, który podobnie jak Kozaczek.pl zanotował spory spadek liczby użytkowników. Mocno w górę poszły natomiast wyniki sekcji show-biznesowych o2.pl i Radiozet.pl.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W marcu br. Pudelek.pl (Grupa Wirtualna Polska) odwiedziło 6,58 mln internautów, co przełożyło się na 22,54 proc. zasięgu, natomiast Plotek.pl (Agora) - 6,47 mln użytkowników (22,16 proc. zasięgu) - pokazują wyniki badania Mediapanel opracowane przez Wirtualnemedia.pl.

Trzy kolejne witryny miały po prawie 6 mln odwiedzających. Dział show-biznesowy o2.pl (Grupa Wirtualna Polska) zanotował 5,97 mln użytkowników i 20,46 proc. zasięgu, Plejada.pl (Ringier Axel Springer Polska) - 5,87 mln użytkowników i 20,1 proc. zasięgu, a Pomponik.pl (Grupa Polsat-Interia) - 5,76 mln użytkowników i 19,76 proc. zasięgu.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/allegro-mocno-w-gore-facebook-ze-spadkiem-na-komputerach-netflix-przed-instagramem-mediapanel-z-marca,7170352020932225a ##

Na WP.pl sekcja o show-biznesie miała 5,25 mln odwiedzających i 17,98 proc. zasięgu, a na Radiozet.pl - 4,03 mln użytkowników i 13,81 proc. zasięgu.

Jastrzabpost.pl odwiedziło 2,07 mln internautów (co dało 7,11 proc. zasięgu), Kozaczek.pl (Marquard Media Polska) - 990,1 tys. (3,39 proc. zasięgu), a sekcję show-biznesową Eska.pl (Grupa ZPR Media) - 773,7 tys. (2,65 proc. zasięgu).

grafika

Miesiąc do miesiąca Pudelek.pl stracił 404,3 tys. internautów (to 5,8 proc. w dół), a Plotek.pl zyskał 29,8 tys. (0,5 proc.). W konsekwencji przewaga pierwszego serwisu nad drugim zmalała z 546,3 do 112,1 tys. użytkowników.

W dziale show-biznesowym o2.pl przybyło aż 2,7 mln internautów (to 82,5 proc. w górę), a w analogicznej sekcji Radiozet.pl - 1,07 mln (36,3 proc.).

Plejada.pl osiągnęła wzrost o 169,1 tys. użytkowników (3 proc.), dział WP.pl o show-biznesie - 16,8 tys. (0,3 proc.), a Jastrzabpost.pl - o 101,1 tys. (5,1 proc.).

Z kolei Pomponik.pl zanotował spadek liczby odwiedzających o 96,5 tys. (1,6 proc.), Kozaczek.pl - o 129,6 tys. (11,6 proc.), a dział show-biznesowy - o 55,1 tys. (6,6 proc.).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"