Pudliszki rozpoczynają współpracę ze 180heartbeats + Jung v Matt

Agencja 180heartbeats + JvM wygrała dwa przetargi prowadzone przez grupę KraftHeinz na obsługę reklamową marki ketchupu i koncentratu pomidorowego Pudliszki.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

W ramach współpracy 180heartbeats + Jung v Matt zostało strategiczną agencją komunikacji marki Pudliszki i odpowiadać będzie za strategię i kreację nadchodzących kampanii.

Proces przetargowy rozpoczęto w grudniu 2022, a rozstrzygnięto w połowie marca tego roku.

Ostatnie działania reklamowe marka Pudliszki prowadziła w 2021 roku. Kampanię pod hasłem "Cała przyjemność w Pudliszkach" przygotowały agencja BBDO, Carat Polska, Hogarth Worldwide i Papaya Films.

KraftHeinz ma w portfolio także markę Heinz.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem