Purina Felix z kolejną edycją konkursu „Wszechkoty”

Ruszyła trzecia edycja ogólnopolskiego konkursu „Wszechkoty”, zorganizowanego przez agencję Unique One dla marki Purina Felix.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Purina Felix z kolejną edycją konkursu „Wszechkoty”

Zabawa startuje 4 marca potrwa do 31 maja br. Aby wziąć udział w konkursie należy jednorazowo kupić produkty marki Felix za minimum 10 zł, a następnie wejść na stronę internetową konkursu i zarejestrować zgłoszenie, dodając zdjęcie swojego kota z opisem jego szczególnej mocy. Należy zachować zgłoszony paragon. Konkurs przeznaczony jest dla osób pełnoletnich.   

Nagrody przyznawane są co tydzień i co miesiąc. W każdym tygodniu koci plac zabaw wygrywa autor zdjęcia, które zdobyło największą liczbę głosów internautów w tym czasie.

Co miesiąc do wygrania jest wycieczka dla dwóch osób do Japonii z wizytą na kociej wyspie (łącznie trzy wycieczki), które przyznaje komisja konkursowa, wyłaniając najlepsze zdjęcia z danego miesiąca konkursu.

Konkurs wspierać będzie kampania telewizyjna w stacjach TVP, Polsat, TVN i kanałach tematycznych Polsat i TVN.

Agencja Unique One jest odpowiedzialna za opracowanie i obsługę akcji (przyjmowanie zgłoszeń, obsługę prawną) i jej organizację (weryfikacja zgłoszeń, wysyłka nagród), a także za oprogramowanie strony www.

Dodatkowe działania przewidziano w internecie i w punktach sprzedaży. Za zakup i planowanie mediów odpowiada agencja Wavemaker. Za kreację odpowiada agencja McCann Worldgroup.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sephora łączy siły z Mariah Carey w świątecznej kampanii „Give Something Beautiful”

Sephora łączy siły z Mariah Carey w świątecznej kampanii „Give Something Beautiful”

Nie żyje były szef Oceanic. Zginął podczas wakacji

Nie żyje były szef Oceanic. Zginął podczas wakacji

"Dokarmiamy. Na zdrowie!" – kampania edukacyjna marki Turdus

"Dokarmiamy. Na zdrowie!" – kampania edukacyjna marki Turdus

Interia promuje się hasłem "Wszystko, co ważne — teraz"

Interia promuje się hasłem "Wszystko, co ważne — teraz"

Tańszy telewizor za wsparcie dla potrzebujących. Nowa akcja MediaMarkt

Tańszy telewizor za wsparcie dla potrzebujących. Nowa akcja MediaMarkt

Sokół i Pazdan w nowej kampanii STS

Sokół i Pazdan w nowej kampanii STS