Pysio reklamuje się w Muzeum Dinozaurów (wideo)

W telewizji i internecie startuje kampania reklamowa soków Pysio.Akcja wspiera promocję tej marki prowadzoną pod hasłem "Wyhaczalbum, zbierz naklejki - prosto z małej Pysia butelki".

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W rozpoczynającej się właśnie kampanii reklamowej soków Pysiosymbolizujący tę markę smok zamienia nudne zwiedzanie MuzeumDinozaurów w wędrówkę po magicznym świecie tych prehistorycznychgadów. Przekaz zachęca do udziału w promocji prowadzonej pod hasłem"Wyhacz album, zbierz naklejki - prosto z małej Pysia butelki". Wramach akcji pod etykietami butelek tych soków znajdują sięnaklejki z dinozaurami, które można wklejać w specjalnym albumiezawierającym dodatkowe ciekawostki na temat tych zwierząt. Promocjamająca charakter wizerunkowo-produktowy jest skierowana do dzieci wwieku przedszkolnym i szkolnym.

Akcja od 14 kwietnia jest prowadzona w telewizji (TVP1, Polsat idziecięce kanały tematyczne), internecie (serwis www.pysio.pl i reklamy na innnychstronach) i w ramach działań bezpośrednich (100 tys. zestawówpodarunkowych dla przedszkolaków).

Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa CzteryCzwarte,natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaCom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?