TVP2 reaguje na ruch TVN. "Pytanie na śniadanie" zmienia godzinę w weekendy

Od września poranny program "Pytanie na śniadanie" TVP2 będzie w weekendy zaczynał się już o godzinie 7:30.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Dotychczas tylko nadawane w dni powszednie wydania "Pytania na śniadanie" zaczynały się segmentem "Pobudka" o 7:30. W soboty i niedziele program ruszał kilkanaście minut później, o 7:55. Od września "Pobudka" o 7:30 powita widzów "PnŚ" także w weekendy.

Konkurencyjne "Dzień dobry TVN" po wakacjach będzie nadawane codziennie od 7:45, a nie jak wcześniej od 8:00.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/lukasz-nowicki-odchodzi-pytanie-na-sniadanie ##

Robert Koszucki i Robert Rozmus nowymi prowadzącymi „Pytanie na śniadanie”

Aktor Robert Koszucki został nowym gospodarzem „Pytanie na śniadanie” w TVP2. W programie zadebiutował kilka dni temu, prowadząc program wraz z Małgorzatą Opczowską, z którą stworzy parę.

To kolejna nowa osoba w zespole prezenterów śniadaniówki Dwójki po Robercie Rozmusie, który program prowadzić będzie razem z Anną Popek. Prezenterka wróciła do „Pytanie na śniadanie” w kwietniu br.

Gospodarzami “PNŚ” są jeszcze pary: Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski, Ida Nowakowska i Tomasz Wolny, Aleksander Sikora i Małgorzata Tomaszewska oraz Izabella Krzan i Tomasz Kammel.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS