„Pytanie na śniadanie” zaczynać się będzie wcześniej

Telewizyjna Dwójka zdecydowała o wydłużeniu „Pytania na śniadanie”. Od połowy sierpnia br. poranny program zaczynać się będzie o 8.00, a nie o 8.30 jak dotąd - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Od minionego poniedziałku trwa dwutygodniowa przerwa w emisji magazynu (emitowane są tylko wydania sobotnie) związana z Igrzyskami Olimpijskimi w Londynie. Powróci on na antenę 13 sierpnia br. i od tego dnia trwać będzie w dni powszednie w godz. od 8.00 do ok. 10.50, podczas gdy dotąd zaczynał się o 8.30 i kończył się ok. 10.40.

Jak informuje nas biuro prasowe TVP, zmiana godziny rozpoczęcia programu wynika z koordynacji jesiennych planów programowych TVP1 i TVP2. „Pytanie na śniadanie” ma bowiem rozpoczynać się tuż po zakończeniu emisji „Kawy czy herbaty” w Jedynce, która - po przerwie wakacyjnej - trwać będzie do 8.00.

Po zmianie „Pytanie na śniadanie” nadawane będzie zatem w takich samych godzinach w jakich emitowane jest mające obecnie przerwę wakacyjną „Dzień dobry TVN”. Zmiana nie dotyczy soboty, gdzie nadal morning show Dwójki ruszać ma o 8.30.

Jak już informowaliśmy, w nowym sezonie w porannym magazynie TVP2 ma pojawić się więcej informacji, publicystyki i doniesień ze świata kultury (więcej na ten temat). Planowane są też zmiany w gronie prowadzących, z programu odeszła już Beata Sadowska (dowiedz się więcej).

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?