PZU szykuje się do wyboru agencji BTL i performance marketingowej

Grupa PZU planuje dwa przetargi. Jeden dotyczyć będzie wyboru agencji od performance marketingu, drugi agencji BTL.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

W pierwszym z postępowań PZU będzie wybierać agencję, która będzie obsługiwać ubezpieczyciela w pełnym zakresie działań performance marketingu (zakup mediów: SEM, afiliacja; prowadzenie kampanii leadowych, tworzenie kreacji i dedykowanych LP).

W drugim będzie wybierać firmę, która zajmie się obsługą ubezpieczyciela w pełnym zakresie działań BTL (below the line) - zarówno w ramach aktywności trade marketingu oraz marketingu bezpośredniego (wsparcie sprzedaży).

Oba przetargi poprzedzą procesy RFI (zapytanie o informację). PZU nie podaje dokładnych terminów planowanych przetargów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej