Radio Merkury korzysta ze Snapchata

Polskie Radio Merkury trzykrotnie w ciągu dnia będzie umieszczać materiały na nowo utworzonym koncie w serwisie Snapchat. Obsługą aplikacji zajmuje się redakcja nowych mediów.

łb
łb
Udostępnij artykuł:
Radio Merkury korzysta ze Snapchata

Na koncie Radia Merkury zamieszczane są w formie graficznej najważniejsze wiadomości dnia, które zostają dostosowane do odbiorcy i przygotowane w atrakcyjny sposób dla użytkowników aplikacji. Docelowo pojawiać się mają również materiały filmowe. Snapy na profilu Radia Merkury są zamieszczane dwa do trzech razy dziennie

W lutym br. w Radiu Merkury powstała redakcja nowych mediów, którą kieruje dziennikarz rozgłośni Marcin Wesołowski. - Wchodzimy w zupełnie nowe obszary kontaktu ze słuchaczami. Oczywiście korzystamy z Twittera, Facebooka czy Instagrama. Ale rozważaliśmy jak docierać do nowych odbiorców i dlatego utworzyliśmy konto na Snapchacie, który ma ogromny potencjał - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Wesołowski.

Snapchat to funkcjonująca w internecie od 2011 r. aplikacja pozwalająca przesyłać teksty, zdjęcia i filmiki automatycznie kasowane po kilku sekundach. Snapchat nie podaje szczegółów dotyczących liczby swoich użytkowników. Według przecieków w październiku 2014 r. osiągnęła ona poziom 100 mln internautów. Oficjalnie wiadomo jedynie, że każdego dnia za pomocą Snapchata wysyłanych jest ok. 700 mln wiadomości, a połowa użytkowników aplikacji to osoby poniżej 25. roku życia.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/maffashion-littlemoonster96-i-jdabrowski-najpopularniejsi-na-polskim-snapchacie-top-100 ##

Na Snapchacie konto posiada również m.in. redakcja portalu Sport.pl (więcej na ten temat).

Z danych Radio Track wynika, że od listopada 2014 roku do kwietnia 2015 roku udział Radia Merkury w rynku radiowym w Poznaniu wyniósł 7,1 proc. (zobacz wyniki).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny