RMF FM umacnia się na pozycji lidera. Jedynka i Trójka z największymi wzrostami

W okresie od listopada ub.r. do stycznia br. liderem rynku radiowego w Polsce było RMF FM. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogły Jedynka i Trójka, a na czele spadków znalazły się Radio Eska i Audytorium 17 - raport Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Udział RMF FM pod względem słuchania w okresie od listopada 2022 roku do stycznia 2023 roku w grupie wiekowej 15-75 lat wyniósł 30,3 proc. - wynika z najnowszej fali badania Radio Track Kantar Polska, opracowanej przez portal Wirtualnemedia.pl. Względem analogicznego okresu rok wcześniej udział stacji wzrósł o 0,1 pkt. proc.

Na drugim miejscu znalazło się Radio ZET z udziałem na poziomie 13,3 proc. (udział tej stacji względem fali listopad 2021-styczeń 2022 roku spadł o 0,3 pkt. proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/sluchalnosc-radia-o-poranku-2022-rmf-fm-radio-zet_2 ##

Ostatnią lokatę podium uzupełnia sieć Eska. Jej udział w rynku w analizowanym okresie wyniósł 7 proc. (w dół o 0,6 pkt. proc.).

Jedynka i Trójka najbardziej do góry

Tuż za podium znalazła się Jedynka. Udział stacji wzrósł o 0,7 pkt. proc. do 5,6 proc. Jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/sluchalnosc-radio-duze-miasta-w-polsce,7169711609980545a ##

Duże odbicie zanotowała także Trójka, której wynik zwiększył się o 0,6 pkt. proc. do 2,2 proc. Stacja awansowała z 13. na 11. pozycję.

A 17 i VOX FM z największymi spadkami

Z czwartego na piąte miejsce spadło Audytorium 17 (w dół o 0,7 pkt. proc. do 4,2 proc. udziału). Sieć zanotowała największy spadek w zestawieniu.

grafika

Dane o rynku radiowym w ostatnim roku.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Telewizja Puls po raz kolejny wspomoże seniorów. Rusza Wigilijny Blok Reklamowy

Telewizja Puls po raz kolejny wspomoże seniorów. Rusza Wigilijny Blok Reklamowy

Kolektyw DRE$$CODE nowym partnerem SFD. Producent suplementów stawia na influencerów

Kolektyw DRE$$CODE nowym partnerem SFD. Producent suplementów stawia na influencerów

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

X ukarany w Europie. Donald Trump: to okropne

X ukarany w Europie. Donald Trump: to okropne