Rafał Niczypor, Michał Kubajek i Magdalena Michniewska w MSLGroup

Rafał Niczypor, Michał Kubajek i Magdalena Michniewska dołączyli do zespołu retail w agencji MSLGroup.

łb
łb
Udostępnij artykuł:
Rafał Niczypor, Michał Kubajek i Magdalena Michniewska w MSLGroup
Rafał Niczypor

Rafał Niczypor objął stanowisko account directora i jest odpowiedzialny za doradztwo w obszarze komunikacji korporacyjnej marki Carrefour. Przez ponad 7 lat był dyrektorem działu komunikacji korporacyjnej w agencji Edelman Polska, prowadził także zespół corporate PR public affairs w On Board. Wcześniej w British Sugar Overseas był odpowiedzialny m.in. za budowę wizerunku korporacyjnego marki.

Funkcję account directora pełni Michał Kubajek, który koordynuje pracę zespołu komunikacji korporacyjnej Carrefour. Przez 6 lat był związany z Tesco, gdzie m.in. pełnił funkcje rzecznika prasowego i szefa marketingu galerii handlowych.

Magdalena Michniewska jako senior advisor poprowadzi projekty public affairs marki Carrefour. Ostatnio przez 17 lat pracowała w Misji Ekonomicznej Ambasady Francji w Polsce, gdzie była m.in. doradcą ds. eksportu. Tworzyła i realizowała strategie komunikacyjno-promocyjne dla wydarzeń wspierających współpracę między biznesem francuskim i polskim.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Jacek Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Jacek Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS