Raiffeisen Polbank reklamuje MasterCard Rewards klientom bankowości prywatnej

Bank Raiffeisen Polbank w nowej kampanii skierowanej do klientów bankowości prywatnej Friedrich Wilhelm Raiffeisen prezentuje zalety programu MasterCard Rewards. Za realizajcę akcji odpowiada agencja Comfitura.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Raiffeisen Polbank reklamuje MasterCard Rewards klientom bankowości prywatnej

Kampania podkreśla, że program MasterCard Rewards oferuje korzyści związane z podróżowaniem: bilety ponad 300 linii lotniczych, rezerwacje hoteli, wynajem samochodów i atrakcyjne nagrody rzeczowe. Reklamy zachęcają do używania kart MasterCard i korzystania ze wszystkich tych opcji.

Akcja jest skierowana do klientów Friedrich Wilhelm Raiffeisen, bankowości prywatnej Raiffeisen Polbanku. Obejmuje mailingi oraz materiały w oddziałach banku.

grafika

Za internetową część kampanii odpowiada agencja Comfitura (należąca do Focus Media Group).

W ostatniej dużej kampanii ATL-owej, prowadzonej wiosną br., Raiffeisen Polbank reklamował nowe rachunki w swojej ofercie: Wymarzone Konto Osobiste i Wymarzone Konto dla Biznesu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana