"Razem Tworzymy Siłę" - jesienna kampanii Widzewa Łódź (wideo)

W telewizji, na outdoorze, w radiu i internecie rozpoczęła się kampania klubu piłkarskiego RTS Widzew Łódź promująca sezon piłkarski 2011/2012.

km
km
Udostępnij artykuł:

Kampania realizowana jest pod hasłem "Razem Tworzymy Siłę" nawiązującym do nazwy klubu RTS. Zostało ono wymyślone przez jednego z kibiców w konkursie organizowanym przez klub przed startem sezonu 2011/2012.

30-sekundowy spot ma podkreślić, jak ważne dla Widzewa jest wsparcie kibiców i jak duży wpływ wywiera ono na postawę zawodników. Pokazuje także symboliczną rolę stadionu jako pomostu łączącego drużynę z kibicami.

Reklama wyświetlana jest na antenie TVP Łódź i TV Toya, na ekranach wielkoformatowych LED na terenie Łodzi, a także na oficjalnej stronie klubu widzew.pl i w serwisie YouTube.

RTS Widzew Łódź promuje również bieżący sezon poprzez spoty reklamowe emitowane na antenie Radia Planeta, w których zawodnicy zapraszają na mecze. Na antenie organizowane są również konkursy z udziałem piłkarzy. Ponadto klub prowadzi kampanię bannerową w internecie, m.in. na wp.pl i portalu kibicowskim Widzewiak.pl.

Kampania będzie prowadzona przez całą rundę jesienną. Spot został przygotowany przez dom produkcyjny Muddy Hill Productions przy współpracy z TVP Łódź. Muddy Hill zrealizował także wideo prezentację drużyny oraz spot reklamujący rundę wiosenną ubiegłego sezonu (więcej na ten temat).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię