Reżyser "Jak zostać królem" autorem spotu dla Lidla

Sieć sklepów Lidl promuje się z okazji nadchodzących świąt spotem zatytułowanym “Wymarzone święta Bożego Narodzenia”. Świąteczny film wyreżyserował Tom Hooper.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Reżyser "Jak zostać królem" autorem spotu dla Lidla

W swojej świątecznej reklamie Lidl chce pokazać, że życzenia się spełniają oraz zachęca do dzielenia się. 

Trwający blisko 4 minuty film opowiada historię pewnej rodziny opowiedzianą z perspektywy dziecka, które przypomina o tym, co najważniejsze. Pokazuje, że czasem tak niewiele potrzeba, by każdy miał Wymarzone Święta Bożego Narodzenia.

Do stworzenia tegorocznego spotu świątecznego, Lidl zaprosił Oscarowego reżysera Tom’a Hoopera. Jest mistrzem w opowiadaniu emocjonalnych historii. Jego kunszt można oglądać w wielu filmach, a także w nagrodzonym „Jak zostać Królem”.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?