Saudyjski fundusz Riyad FinTech Fund inwestorem Grupy Efigence

Saudyjski fundusz Riyad FinTech Fund został inwestorem polskiej spółki technologicznej Efigence, do której należy agencja reklamowa Artegence. Szczegóły transakcji nie zostały ujawnione.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Saudyjski fundusz Riyad FinTech Fund inwestorem Grupy Efigence
fot. Shutterstock.com

Pojawienie się w gronie akcjonariuszy Efigence bliskowschodniego funduszu Riyad FinTech Fund nie wpływa na bieżące funkcjonowanie spółki. Firma planuje inwestować we współpracę zarówno z istniejącymi Klientami, jak i pozyskiwać nowych w Polsce i za granicą. Spodziewać się można nowych projektów świadczonych dla partnerów z regionu Bliskiego Wschodu, w którym Efigence zdobywa doświadczenia od blisko dziesięciu lat - przekazała agencja Artegence portalowi Wirtualnemedia.pl.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/bartlomiej-koziel-zarzad-efigence ##

Struktura właścicielska Artegence pozostaje bez zmian. Transakcja nie ma wpływu na funkcjonowanie agencji i jej bieżące zarządzanie.

Oferta Efigence skierowana jest głównie do sektora bankowego. Spółka zajmuje się ć tworzeniem systemów bankowych (transakcyjnych, walutowych itp.) i ich rozwijaniem oraz utrzymywaniem.

Riyad FinTech Fund  został utworzony w 2019 roku przez Riyad Bank z siedzibą w Rijadzie w Arabii Saudyjskiej. Inwestuje w szereg branży, m.in. fintech, energia,  bankowość, technologie, transport, rozrywka, sport i opieka zdrowotna. Początkowa wartość funduszu wynosiła 100 mln riali saudyjskich (ponad 117 mln złotych).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa