RMF Maxx potroiło zysk

Spółka Multimedia, nadająca radio RMF Maxx, w ub.r. przy wzroście przychodów o 30,4 proc. do 39,35 mln zł zarobiła na czysto 8,1 mln zł, wobec 2,75 mln zł rok wcześniej.

Tomasz Wojtas
Tomasz Wojtas
Udostępnij artykuł:
RMF Maxx potroiło zysk
Nowe logo RMF MAXX, fot. materiały prasowe

Wpływy nadawcy RMF Maxx od innych spółek należących do koncernu Bauer Media zwiększyły się w ub.r. z 29,3 do 37,06 mln zł. Przychody od Grupy RMF, obsługującej RMF Maxx jako broker, poszły w górę z 28,08 do 34,54 mln zł, a od spółki Radio Muzyka Fakty Grupa RMF - z 1,22 do 2,53 mln zł.

Z kolei pozostałe wpływy operacyjne spółki Multimedia poszybowały w górę z 96 tys. do 1,2 mln zł (firma rozwiązała rezerwy w kwocie 1,1 mln zł).

Nadawca RMF Maxx na działalność operacyjną przeznaczył w ub.r. 30,96 mln zł, o 13,6 proc. więcej niż rok wcześniej. Wydatki na usługi obce wzrosły z 13,7 do 14,98 mln zł, na wynagrodzenia - z 8,14 do 9,57 mln zł, na ubezpieczenia społeczne i inne świadczenia pracownicze - z 1,62 do 2,08 mln zł, zaś na podatki i opłaty - z 2,78 do 3,41 mln zł.

Spółka zatrudniała w ub.r. 92 pracowników etatowych, o trzech więcej niż przed rokiem.

Zysk operacyjny nadawcy poszedł w górę z 2,91 do 9,42 mln zł, a po uwzględnieniu wpływów i kosztów finansowych oraz odliczeniu zapłaconego podatku dochodowego (wzrósł z 648,6 tys. do 1,8 mln zł) zysk netto zwiększył się z 2,75 do 8,1 mln zł.

Z zeszłorocznego zysku netto 7,1 mln zł przeznaczono na dywidendę, a 1 mln zł na kapitał zapasowy. Na koniec ub.r. spółka na rachunkach i lokatach miała 4,64 mln zł, wobec 3,43 mln zł rok wcześniej.

W poniższej grafice bieżący rok obrotowy to 2023, a poprzedni - 2022

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu