Celny strzał Roberta Lewandowskiego w promocji Oshee w Chinach (wideo)

Robert Lewandowski w ramach współpracy z marką napojów izotonicznych Oshee odwiedził Chiny. Pojawił się tam w związku ze startującą na tym rynku kampanią marki, której jest ambasadorem.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Celny strzał Roberta Lewandowskiego w promocji Oshee w Chinach (wideo)

Robert Lewandowski odwiedził Chiny na zaproszenie marki Oshee w ramach startującej na tamtym rynku kampanii marketingowej firmy, powiązanej z podjęciem współpracy z jednym z największych lokalnych dystrybutorów.

Piłkarz w ramach promującego  tournee odwiedził szkołę podstawową i dzieci będące pod opieką instytucji charytatywnych, wziął również udział w spotkaniach z kibicami, miejscowym fanklubem Bayernu Monachium, klientami, influencerami i dziennikarzami.

Pokazał tam m.in. swoje umiejętności  - z odległości kilku metrów zestrzelił piłką butelkę wody z głowy swojego współpracownika. To wideo Lewandowski wrzucił na swoje konto na Instagramie  - w ciągu doby wyświetlono je ponad milion mln razy.

Wyświetl ten post na Instagramie.                   😜😎 Post udostępniony przez Robert Lewandowski (@_rl9) Cze 19, 2019 o 7:35 PDT

W marcu br. w ramach kampanii digitalowej promującej właściwości napojów Oshee Natural Sports Drink Robert Lewandowski pokazywał, jak zrobić izotonik.

Robert Lewandowski jest globalnym ambasadorem Oshee od ponad roku. Firma jest także sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski.

Kolejnym piłkarskim ambasadorem marki Oshee został też Krzysztof Piątek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana