Rock Radio z największym wzrostem, tracą Złote Przeboje i RMF Maxxx

W okresie od lutego do kwietnia br. na pozycji lidera słuchalności wśród sieci radiowych w Polsce znalazła się Eska. Największy wzrost w zestawieniu zanotowało Rock Radio, zaś najwięcej straciło ZET Gold - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

W okresie od lutego do kwietnia 2015 roku udział słuchania sieci radiowej Eska wśród słuchaczy w wieku od 15 do 75 lat wyniósł 7,9 proc., czyli o 6,76 proc. więcej, niż w analogicznym okresie rok wcześniej - wynika z danych Radio Track Millward Brown przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.Na drugim miejscu uplasowało się Audytorium 17, skupiające 17 rozgłośni radia publicznego z udziałem wynoszącym 5,4 proc., po wzroście o 5,88 proc.Ostatnią lokatę podium zajęły Złote Przeboje (3,4 proc. udziału; spadek o 5,56 proc.).Tuż za podium znalazło się RMF MAXX. Stacja ta odnotowała jednak spadek słuchalności o 9,38 proc. do 2,9 proc.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/rmf-fm-eska-i-radio-zet-najchetniej-sluchane-przez-mlode-osoby ##

Na ostatniej, dziewiątej lokacie, uplasowało się Rock Radio z wynikiem 0,7 proc., o 75 proc. wyższym niż rok wcześniej, gdy stacja nazywała się Roxy FM. Był to największy wzrost w zestawieniu. Rozgłośnia zmieniła nazwę od lutego ub.r. stając się stacją rockową (dowiedz się więcej).Duży wzrost, wynoszący 42,86 proc. do 1 proc., odnotowało Antyradio, które awansowało z miejsca ósmego na siódme. Stacja ta od połowy lutego br. zaczęła nadawanie w nowych miastach oraz przejęła nadajniki Radia ZET Chilli, co spowodowało poszerzenie zasięgu tej anteny. Zmodyfikowana została również ramówka rozgłośni (dowiedz się więcej).Zaś największy spadek udziału, wynoszący 21,43 proc. do 1,1 proc., odnotowało ZET Gold, które w rankingu zajęło szóstą lokatę.

grafika

Dane o rynku sieci radiowych w ostatnim roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały