Roszady w mediach

Zmiany w G+J Polska i Bauerze

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Wydawnictwo Bauer poinformowało, że pracę w Wydawnictwie rozpocznie DOMINIK TZIMAS, dyrektor działu reklamy Axel Springer. Dominik Tzimas wejdzie w skład Zarządu Wydawnictwa Bauer i obejmie stanowisko Dyrektora ds Marketingu i Sprzedaży. Podlegać mu będą działy reklamy i promocji Wydawnictwa Bauer i spółki Media Styl.

Z dniem 15 września z Wydawnictwa G+J RBA odchodzą Prezes Adam Wilk, pełniący zarazem funkcję wydawcy grupy wydawniczej Focus / National Geographic, oraz wiceprezes Beata Lewandowska - Kaftan.

"Jest to osobista decyzja obojga, która nie wiąże się z żadnymi projektami przeprowadzania zmian strukturalnych czy personalnych wewnątrz firmy Wydawnictwa G+J RBA" - informuje wydawnictwo.

Oliver Voigt, prezes G+J Polska obejmie równocześnie funkcję prezesa Wydawnictwa G+J RBA oraz wydawcy magazynu Focus. Bogdan Mróz, dotychczas dyrektor controllingu wydawnictwa G+J RBA i wicedyrektor w strukturach G+J Polska, obejmie funkcję dyrektora operacyjnego w wydawnictwie G+J RBA.

Beata Gutowska, dotychczas senior produkt manager, będzie dyrektorem, odpowiedzialnym za wszelkie działania, związane z wydawaniem książek, filmów i innych produktów, powstających w oparciu o markę National Geographic a także Claudia i Focus.

Elżbieta Sobczak, dyrektor biura reklamy National Geographic, obejmuje równocześnie funkcję generalnego konsultanta ds. reklamy w wydawnictwie G+J Polska, w randze dyrektora, odpowiedzialnego za działalność reklamową grupy wydawniczej Focus / National Geographic, co wynika z ogólnej strategii budowania polityki reklamowej wydawnictwa.

" Adam Wilk i Beata Lewandowska stworzyli od podstaw Wydawnictwo G+J RBA w Polsce, wprowadzając 1999 roku z wielkim powodzeniem na polski rynek markę National Geographic i zapewniając jej przez kolejne 3 lata rozwój oraz spektakularny sukces - mówi Oliver Voigt - Z prawdziwym żalem żegnam tak wybitnych profesjonalistów i managerów, życząc im zarazem sukcesów w ich przyszłych przedsięwzięciach. Dla nas, G+J, koncernu medialnego, zorientowanego na przedsiębiorczość, jest zrozumiałe, że jeśli rynek niesie nowe wyzwania w zakresie przedsiębiorczości, należy je podejmować. "

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych