„Rozbudź młodość swojej skóry” w kampanii Nivea Cellular Anti Age (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa kosmetyków odmładzających Nivea Cellular Anti Age. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Rozbudź młodość swojej skóry”, przygotowały firmy Dratf FCB + Ad Fabrika i MEC.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Reklamy Nivea Cellular Anti Age podkreślają, że kosmetyki z tej linii są bardzo zawansowane technologicznie - dzięki formule z krótkołańcuchowym kwasem hialuronowym, kreatyną i ekstraktem z magnolii zamiast koncentrować się na zewnętrznym działaniu na skórę, stymulują naturalne procesy jej regeneracji. Kampania, podobnie jak same produkty, jest skierowana do kobiet w wieku 40-59. Główne hasło akcji to „Rozbudź młodość swojej skóry”.

Kampania, zaplanowana do końca czerwca, obejmuje telewizję, prasę oraz outdoor. Kreacją reklam zajęła się agencja Dratf FCB + Ad Fabrika, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.

grafika
grafika

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

Agnieszka Woźniak-Starak wraca do "Pytania na śniadanie". Wiemy, kim będzie jej partner i kiedy debiut [TYLKO U NAS]

Agnieszka Woźniak-Starak wraca do "Pytania na śniadanie". Wiemy, kim będzie jej partner i kiedy debiut [TYLKO U NAS]

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem