Ryszard Rynkowski w „Bitwie na głosy”

Ryszard Rynkowski to druga gwiazda programu “Bitwy na głosy 2”, którą ujawniła telewizyjna Dwójka. Poszukiwać on będzie wokalistów do swojego zespołu w rodzinnym mieście Elblągu.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Casting do drużyny Rynkowskiego odbędzie się we wtorek 17 stycznia br. w Ratuszu Staromiejskim, przy ul. Stary Rynek 25. Początek zaplanowano o godz. 9.00. Wybrani w drodze wstępnych przesłuchań wokaliści zostaną zaproszeni do drugiego etapu, który zorganizowany zostanie następnego dnia.

W drugiej edycji “Bitwy na głosy” pojawi się w sumie osiem gwiazd, każda z nich będzie kapitanem szesnastoosobowej drużyny. Poza Rynkowskiem TVP 2 potwierdziła już udział Janusza Panasewicza (więcej na ten temat). W trzyosobowym jury zasiądzie ponownie Alicja Węgorzewska. Drugą edycję talent-show prowadzić będzie Hubert Urbański.

Dwójka “Bitwę na głosy 2” emitować będzie w soboty o godz. 20.00 począwszy od 3 marca br. Program oparty jest na licencji amerykańskiego formatu “Clash of the Choirs”, należącego do Friday TV. Za jego produkcję odpowiada Mastiff Media Polska.

Pierwszą odsłonę “Bitwy” stacja pokazywała wiosną ub.r. Program wygrała drużyna Piotra Kupichy, a śledziło go średnio 3,61 mln widzów przy udziale na poziomie 23,63 proc. (dowiedz się więcej).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska