Satysfakcja klienta ważniejsza dla polskich firm od jakości i innowacyjności

Więcej polskich firm wskazuje wśród swoich najważniejszych wartości satysfakcję klienta niż jakość i innowacyjność - wynika z badania Ecco Network. Tymczasem w innych państwach to te dwie cechy są priorytetowe.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

39 proc. polskich firm wymienia satysfakcję klienta wśród swoich kluczowych wartości, podczas gdy jakość i innowacyjność wskazuje po 35 proc. z nich. Satysfakcja klienta jest w Polsce znacznie ważniejsza dla przedsiębiorstw niż za granicą - w 10 innych krajach (Francja, Niemcy, Włochy, Holandia, Austria, Hiszpania, Wielka Brytania, Ukraina, Indie i USA), w których przeprowadzono badanie, tę wartość jako priorytetową wymieniało średnio 26 proc. firm. Polskie przedsiębiorstwa znacznie bardziej niż zagraniczne skupiają się za to na przejrzystości, natomiast mniejszą wagę przykładają do odpowiedzialności społecznej. Tylko dla 6 proc. firm z Polski - czyli prawie trzykrotnie mniejszej grupy niż w innych krajach - ważne jest know-how.

grafika

Badanie "Corporate Values Index 2009" zostało przeprowadzone przez sieć firm public relations Ecco Network w ponad 3,8 tys. największych przedsiębiorstw z 14 branż działających w 11 krajach.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska