Screen Network kolejne trzy lata z Polsatem

Screen Network, spółka zależna Digital Network, przedłużyła umowę brokerską z Polsat Media. Aneks, zawarty na okres kolejnych trzech lat, reguluje warunki sprzedaży czasu reklamowego w ogólnokrajowej sieci ekranów cyfrowych (ponad 20 tysięcy) zlokalizowanych w 315 miastach i docierających codziennie do ponad 6,5 mln odbiorców.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Screen Network kolejne trzy lata z Polsatem

Biuro reklamy Polsat Media oferuje kompleksową obsługę cyfrowych nośników reklamy zewnętrznej (Polsat Media AdScreen), z której Screen Network korzysta od 2017 roku.     

Polsat Media jest naszym strategicznym partnerem biznesowym. Efektem wieloletniej współpracy jest m.in. widoczny wzrost świadomości wśród reklamodowców w zakresie przewag konkurencyjnych cyfrowej reklamy zewnętrznej (DOOH). Proponuje nowe możliwości w zakresie zarządzania i kreowania kampanii reklamowych, personalizacji i pomiarów skuteczności reklam oraz technologii retargetingu, czego nie jest w stanie zapewnić tradycyjna reklama outdoorowa. W dużej mierze dzięki temu Digital Out of Home jest dzisiaj najszybciej rozwijającym się segmentem rynku reklamowego w Polsce, a my jako niekwestionowany lider tego rynku, staliśmy się największym beneficjentem wzrostów – komentuje znaczenie podpisanego aneksu Agnieszka Godlewska, prezes zarządu Digital Network SA.     

W połowie czerwca Screen Network ogłosił uruchomienie drugiego wielkoformatowego ekranu w Katowicach. Ekran ma 153m2 i każdego dnia generuje ponad 90 000 kontaktów. Nowoczesny, cyfrowy nośnik został zainstalowany nad głównym wejściem do Galerii Katowickiej w samym centrum Katowic. Uruchomienie nowego ekranu w Katowicach to kolejna duża inwestycja spółki w 2024 roku. W maju Screen Network uruchomił również Super Screen w łódzkiej Manufakturze. 

Digital Network za pośrednictwem Screen Network zarządza siecią ponad 20 000 ekranów reklamowych zlokalizowanych w całej Polsce. Cyfrowe nośniki znajdują się w centralnych punktach największych miast, na dworcach kolejowych, lotniskach, a także w galeriach handlowych, pocztach oraz siłowniach w całej Polsce. 

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"