Semahead z budżetem SEM-owym Rajapacku

Agencja Semahead (należąca do Grupy Interia.pl) wygrała przetarg na obsługę w zakresie SEM firmy Rajapack Polska.

jj
jj
Udostępnij artykuł:
Semahead z budżetem SEM-owym Rajapacku

W zakres obowiązków Semahead wejdą działania reklamowe w wyszukiwarce (SEM), obejmujące przeprowadzenie kampanii PCC dla sklepu internetowego Rajapack.pl. Agencja będzie odpowiedzialna także za audyt bieżących działań marketingowych w wyszukiwarce Google i pomoc w realizacji kluczowych celów marketingowych firmy, przede wszystkim w zakresie pozyskiwania nowych klientów.

W przetargu oprócz Semahead udział wzięły Performance Media, Cube Group, Bluerank i K2.

- O wyborze agencji Semahead przesądziły zaproponowane koszty współpracy i szerokie doświadczenie na polu współpracy ze sklepami internetowymi - komentuje Ilona Miziewicz-Groszczyk, web manager Rajapack Polska.

Współpraca zaczyna się od marca i została nawiązana na czas nieokreślony.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"