Sfinks wprowadza "Smak Jakości" - klienci zbadają jakość usług

Sfinks Polska, właściciel marek Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło, wprowadził w restauracjach swoich sieci autorski program badania jakości usług pod nazwą "Smak Jakości". Promocja pierwszej edycji programu prowadzona jest za pomocą targetowanego mailingu oraz działań PR.

km
km
Udostępnij artykuł:

Ankieterem "Smaku Jakości" może stać się każdy klient zarejestrowany w bazie danych Sfinksa i zaproszony przez spółkę do udziału w badaniu. Opinie zbierane są przy użyciu specjalnej aplikacji internetowej, w której przy okazji przekazania ankiety klientowi przyznawane są punkty. Te - w ramach systemu lojalnościowego - można wymieniać na nagrody.

Uruchomienie programu poprzedziło kilkumiesięczne badanie pilotażowe, dzięki któremu Sfinks pozyskał bazę blisko tysiąca ankieterów.

Program "Smak Jakości" prowadzony będzie w kwartalnych edycjach, z których pierwsza potrwa do końca 2011 r. Zaproszeni do udziału w badaniu klienci restauracji Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło, którzy chcą przystąpić do programu, powinni zarejestrować się w aplikacji dostępnej przez internet. W ciągu dwóch dni po wizycie w wybranej przez siebie restauracji goście ponownie logują się w systemie, gdzie wypełniają ankietę dotyczącą m.in. jakości obsługi, smaku i dostępności dań, czystości, wystroju i klimatu restauracji czy obowiązującej oferty promocyjnej. Każdy z uczestników programu może wypełnić dowolną liczbę ankiet.

Przystępując do programu i przekazując ankiety klienci otrzymują punkty za każdy zrealizowany w restauracji paragon. Wśród nagród przewidzianych w pierwszej edycji programu znajdują się zaproszenia i bony podarunkowe do restauracji Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło oraz nagrody rzeczowe, takie jak np. kamery cyfrowe, konsole do gier, iPody, sprzęt AGD i RTV czy urządzenia do fitness. Dla najbardziej aktywnych uczestników programu przewidziane są atrakcje o charakterze eventowym, m.in. bony SPA & Travel lub lot balonem. Oferta nagród będzie zmieniać się w kolejnych edycjach programu.

"Smak Jakości" jest autorskim rozwiązaniem opracowanym przez dział marketingu Sfinks Polska. Spółka jest także twórcą aplikacji dedykowanej do obsługi programu i systemu lojalnościowego. W promocji programu poprzez działania public relations Sfinksa wspiera agencja Practum Consulting.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?