Sharp: 1,3 mld USD rocznej straty

Firma Sharp Corp. zanotowała spadek dochodów i finansową stratę zawłaśnie zakończony rok fiskalny.

km
km
Udostępnij artykuł:

W okresie od marca ubiegłego do kwietnia bieżącego roku japońskiproducent zanotował 125,82 miliarda jenów (1,3 miliarda dolarów)straty netto, w porównaniu do 101,9 miliarda jenów zysku wewcześniejszych dwunastu miesiącach.

To pierwsza roczna strata w historii firmy. Z kolei dochodySharpa zmniejszyły się w tym samym okresie o 16,7 procenta: z 3,42do 2,85 biliona jenów. Winą za tak słabe wyniki firma obarczaglobalny kryzys gospodarczy oraz mocnego jena.

Sharp szacuje, że w bieżącym roku fiskalnym zanotuje 3 miliardyjenów zysku netto, a jego dochody wyniosą 2,75 biliona jenów.Japońska firma zakłada również, że sprzeda około 10 milionów swoichtelewizorów LCD, czyli mniej więcej tyle samo co w poprzednim rokufiskalnym.

źródło: MarketWatch

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Jacek Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Jacek Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS