Sigma Bis, Starcom i Carat walczą o 22,1 mln zł budżetu mediowego Tauronu

Sześć agencji zgłosiło się do przetargu na obsługę mediową spółki Tauron Sprzedaż - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. O 22,14 mln zł budżetu walczą m.in. Starcom (Publicis Media), Carat (dentsu), UM (Mediabrands) i Sigma Bis (wspólna agencja mediowa PKN Orlen i PZU).

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Przetarg dotyczy zawarcia umowy ramowej na świadczenie kompleksowej obsługi w zakresie planowania, zakupu czasu antenowego i powierzchni reklamowej w mediach oraz wsparcia w efektywnej realizacji kampanii reklamowych w mediach.

Oferty w nim złożyło sześć agencji: UM (Mediabrands), Starcom (Publicis Media), Carat (dentsu), Sigma Bis (wspólna agencja mediowa PKN Orlen i PZU), Euvic Media, Media Group.

Tauron Sprzedaż zamierza wybrać w tym przetargu maksymalnie 2 agencje. Umowy z nimi zawrze na okres 2 lat. Budżet mediowy, jaki powierzy im do obsługi wynosi 22,14 mln zł.

 

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK