Tauron ruszył z przetargiem na obsługę 18 mln zł budżetu mediowego

Spółka Tauron Sprzedaż rozpoczęła przetarg na obsługę mediową  - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Wybierze w nim maksymalnie dwie agencje, którym powierzy do obsługi 18 mln zł budżetu.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Przetarg dotyczy zawarcia umowy ramowej na świadczenie kompleksowej obsługi w zakresie planowania, zakupu czasu antenowego i powierzchni reklamowej w mediach oraz wsparcia w efektywnej realizacji kampanii reklamowych w mediach.

W przetargu mogą wziąć udział agencje, które wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat wykonały co najmniej 3 usługi, których przedmiotem było zaplanowanie i zakup czasu antenowego dla ogólnopolskiej telewizyjnej, radiowej i prasowej kampanii produktowej lub wizerunkowej, lub świadomościowej o wartości co najmniej 3 mln zł dla każdej z tych usług.

Tauron Sprzedaż zamierza wybrać w tym przetargu maksymalnie 2 agencje. Umowy z nimi zawrze na okres 2 lat. Budżet mediowy, jaki powierzy im do obsługi wynosi 18 mln zł netto (bez VAT).

 

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela